Wednesday 14 March 2012

A network marketing valoban a 21.szazad uzlete?

Egyre tobbszor, tobbfelol lehet hallani megerositeseket, hires emberektol,kozuluk
nemelyek ezzel az iparaggal valtak gazdagga.Illetve atlagemberek valtoztatjak meg az eletuket gyokeresen naprol napra, nehannyal szemelyes kapcsolatban is vagyok.
Minnel tobb ideje vagyok ebben az uzletagban annal inkabb eszreveszem ez az intelligens emberek uzlete, hiszen azok az emberek kapcsolodnak egymashoz akik valoban komoly valtozast akarnak elerni az eletukben illetve megertik, hogy egyszer felepitenek egy rendszert ami folyamatosan generalja a jutalekot tobb szaz vagy tobb ezer munkatars munkajabol akkor is amikor ok maguk nem dolgoznak.
Mindenki tudja a helyzete't Magyarorszagnak, sajnos evrol evre rosszabb helyzetben van az orszag. Fiatalok "menekulnek" kulfoldre.
Akkor azt hiszem el lehet mondani, hiaba varjuk, szavazunk, sajnos a kormany nem sokat tesz a lakosokert.
Vallalkozo csaladban nottem fel, valoszinu ezert is mas alapvetoen a gondolkodasmodom.
De amit lattam es ami me'g egy megerosites volt szamomra, hogy elkezdjem a network uzletet, a sajat csaladom peldaja volt.
Az edesapamnak 2 vallalkozasa van, sajnos egyik sem ugy mukodik mint 5-10 evvel ezelott. 50 ev kemeny munka utan meg mindig dolgozik, hol itt az igazsag? Gondolnank mikorra az emberek nyugdijba mennek nem lesznek anyagi gondjaik, hiszen vegig dolgoztak az eletuket becsuletesen, es megerdemelne'k a nyugalmat.
Nem az edesapam az egyetlen, hanem ma'ra talan 90%-a az embereknek ha nem is nyugdijas, de naprol napra el.
Mikor megertettem, hogy en is beleleptem kulfoldon a 40-40-40-es klubba, folytogatott a teny, hogy 40 evig dolgozom 40 orat hetente es ha Talan nyugdijat kapok akkor az egesz eletemben a "tuleles" osszegenek a 40%-at kapom.
A celom pedig az volt,amiert kulfodre jottem, hogy jobb eletet elhessek.
Irorszagban lehet-Europan belul-az egyik legmagasabb fizetest kapni. Nagyon sok magyar csalodik , vagy hazamegy, vagy megmarad a helyen amit kulfoldon talal, mert ugy gondolja legalabb itt meg tud elni, tehat van mit ennie es hol laknia,de 5-10 ev mulva majdnem biztos, hogy ugyanott fog tartani mint most.
Ez engem nagyon elszomorit, hogy az emberek beletorodnek a sorsukba,pedig sokkal ertekessebbek minthogy elfogadjanak olyan elethelyzeteket, munkakat amiben elvesztik az ertekeiket.
Nekem nem volt eleg, hogy csak meg tudjak elni, en szabad akartam lenni, ugy mint amiben felnottem, ha a szuleim annak idejen es meg nagyon sok ember tud jobb eletet elni en miert ne tudnam megtenni.
Sajnos ami meg 20-30 eve mukodott, mar nem, ami mara biztosnak hittel bizonytalanna valt./talalsz a videok kozott egyet ahol Randy Gage pontosan errol beszel/
Mindig is szerettem tanulni,itt meg tudom szerezni a tudast es mellette meg penzt is keresek.
Tobbnyire mindenki a tarsadalomban szeretne elfoglalni a helyet, hogy probal megfelelo szakmat tala'lni, csak sokszor ez nem lehetseges mert nem mi dontjuk el alkalmasak vagyunk-e ra a mai vilagban. Latatlanul emberek dontenek egy-egy oneletrajzrol a valodi embert nem ismerve, es ha me'g meg is kaphato a lehetoseg folyton fuggeni kell a fonoktol, a munkatarsaktol, a kirugastol, a gazdasagi valsagtol stb.
En onmagam akartam lenni a hosszu keresgeles utan mert sehol nem talaltam a helyem, most en rendezem magam kore az elethelyzeteken, korulmenyeket,a szamomra megfelelo emberekkel dolgozom...
Emlekezz vissza mikor 20 eves vagy es meg akarod valtani a vilagot, az elgondolas jo es megvalosithato, csak eppen ha bekerul az ember a megelhetes mokuskerekebe, semmi mas nem fogja foglalkoztatni a tulelesen kivul.
Emberek millioi elnek igy.
Folyekonyan beszelek angolul, kepesitett masszor szakmam van es kereskedelmi
erettsegim, uzletkotoi gyakorlatom, az apam vallalkozasaban szereztem. Nekem nem az szamit mit tanultam, hanem, hogy mit tudok, de sajnos minden munkaado a "papirjaidat" nezi.
Mindezekert kaphattam volna hajon takarito allast illetve olyan tipusu masszazs munkat amit nem vallaltam volna el semmi penzert. Tehat 5 eves felszolgalo tapasztalat es 6 eves masszazs tapasztalat utan mehetem volna egyre "lejjebb".
Az emberek "biztos" munkahelyet keresnek, csak ma mar barmelyik munka barmikor elveszitheto.Amikor ezt hallom , nagyon meglepodom, mert a megelhetesre is alig eleg a havi fizetes es kezdodik a kovetkezo honap es elmegy az elet, ha ebbe a "biztos" korforgasban maradsz.
Aztan minden eldolt bennem es azota dolgozom napi par orat, mert itt annyit kereshetek amennyinek erzem magam, minden nap jutalekot kapok valaki munkajabol, es segithetek masokon.
Nagyszeru emberekkel dolgozhatom egyutt, rengeteg azsiai munkatarsam van, Indiabol, Bangladeshbol, de vannak Ausztraliabol, Spanyolorszagbol es meg nehany orszagbol uzleti partnereim. Soha nem lett volna eselyem ra, hogy megismerjem ezeket az embereket.
A befektetesed Csupan egy lottoszelveny ara+ 10 perc amiben megerted, hogy fogsz "nyerni".
Remek video prezentacio errol:
Eld az almaid-Molnar Zoltan-Onex
Ez az egyik olyan uzlet ahol az lehetsz aki vagy, es annyit keresel amennyit ersz, es olyan emberekkel dolgozol akikkel szivesen teszed.
Talan szerencsesnek mondhatom magam, mert ami korulvett, amiben felnottem mindig azt
igazolta barmi lehetseges. Mindig lesznek akadalyok, de soha ne akadj meg es csak a celra figyelj, igy nem lesz lehetetlen. Mindig is hittem benne, azok az emberek akik kulonlegesnek tunnek es nagy dolgokat ernek el,azert tortenik Veluk mert csak magukra hallgatnak es mindent legyozve a celjukert harcolnak.
A networkben a tudas a legnagyobb kincs,amit megoszthatsz es segithetsz masok eleten, hogy ok is sikereket erjenek el.
Ez az uzlet nem eladasrol szol, ez az uzlet tanitasrol & treningrol szol.
Az atlag emberek uzleteben vagyunk , de csak amig Te akarod maradsz atlagos, minden lehetoseged megvan a szabad anyagi fuggetlensegre.
Tartsd szem elott es valtsd valora az almaid!
Ki mint vet, ugy arat. Ez a termeszet torvenye,es itt azt kapod amit megerdemelsz, itt mindenki egyenlo, mindenki sikeres lehet.
Miert is a 21.szazad uzlete?
" A network marketing jovoje korlatlan.
Elorelathatolag nem lesz vege.
Tovabb fog noni, mert jobbnal jobb emberek
csatlakoznak.
Ez lesz az egyik elismert uzleti modszer a
vilagon." Brain Tracy

No comments:

Post a Comment